اللهم عجّل لولیک الفرج
×
وب سایت تاج گیم در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند
  • خانه
  • »
  • بازی
  • »
  • دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

دانلود بازی Assassin's Creed Syndicate با لینک مستقیم

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

عنوان انگلیسی : Assassin's Creed Syndicate

ژانر (موضوع) : ، ، 

سال انتشار :

حجم بازی : 27.5 گیگابایت

نسخه بازی : ElAmigos

فرمت فایل : rar

بازی Crysis Remastered از قابلیت‌هایی مانند بافت‌هایی با کیفیت بالاتر، پشتیبانی از رزولوشن ۴K و ۸K، فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) و موارد دیگر برخوردار است. همچنین یک حالت گرافیکی جدید به نام “?Can it Run Crysis” در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی وجود دارد. این حالت برای سیستم‌های رده‌بالا با نهایت تنظیمات گرافیکی در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت کرایتک (Crytek) قصد دارد قابلیت پیشتیبانی از DLSS 2.0 را در آینده به این بازی اضافه نماید.

اما مدرن شدن Assassin’s Creed تنها به معنای تغییر و تحول شهر و محیط نیست و مکانیزم بازی نیز دست خوش تغییرات شده است. اولین نکته که به گستردگی این امر دامن زده، قابل بازی بودن هر دو شخصیت جیکوب و ایوی است که هر کدام دارای خط داستان‌های فرعی و شاخه قابلیت‌های منحصر به فرد خود هستند. در بخش اصلی داستان و با توجه به روایت آن، ممکن است مجبور باشید فقط با جیکوب یا ایوی کار را دنبال کنید، اما هنگامی که در دنیای بازی و خارج از داستان قدم می‌گذارید، کنترل هر کدام که خواستید میسر می‌شود. داشتن دو شخصیت اجازه می‌دهد حرکات جدید، سیستم مبارزه جدید و حتی پیچش داستانی جدید به وجود آید. حضور ایوی نیز به عنوان اولین شخصیت زن در شماره‌های اصلی سری Assassin’s Creed به خودی خود باعث شده تا جاده جدیدی در دنیای آن شکل بگیرد. گیم‌پلی در این قسمت از اجزای مختلفی تشکیل شده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. یکی از این بخش‌های مهم سفرها و حرکات از نقطه‌ای به نقطه دیگر است. کمی که با شهر آشنا شدید متوجه خواهید شد که در شهر به این بزرگی پیاده روی و جست و خیز گزینه دائمی مناسبی برای چرخش در نقاط مختلف شهر نیست.

اما خوشبختانه می‌توان به لطف مدرن شدن شهر، از وسیله نقلیه چهار چرخی به نام کالسکه استفاده کرد. در سری Assassin’s همیشه عادت به انجام مخفی کاری، پرش از روی سقف‌ها یا مبارزه در کوچه‌های شلوغ و خلوت داشتیم. اما این وسیله نقلیه به راحتی یک ستون دیگر به دیگر ستون‌های هیجان‌انگیز بازی اضافه کرده است، زیرا علاوه بر این‌که توسط این کالسکه‌ها جا به جایی صورت می‌گیرد، بلکه نقش موثری نیز در مبارزات و صحنه‌های اکشن خواهند داشت. نکته جالب در مورد کالسکه‌ها، اسب‌ها و هدایت کنندگان آن است که به قول سازنده بازی کاملا پویا طراحی شده‌اند و در سرتاسر شهر به شکل کاملا زنده‌ای در حرکت هستند. همچنین اگر در هنگام مبارزات و اکشن چه سوار بر کابین کالسکه باشید و چه روی آن قرار بگیرید، اسب‌ها با سرعت بالا به حرکت خود ادامه می‌دهند و هیجان را به مراتب بالاتر خواهند برد. البته مطمئن باشید اگر به طور کامل اسب‌ها رها شوند و به مبارزه بپردازید، چه شما باشید چه دشمن، این امکان وجود دارد که کالسکه واژگون شود و حوادث زیادی رخ دهد. علاوه بر جذابیت کالسکه‌ها، قطار نیز وارد چرخه Assassin’s Creed شده است و در کنار وظیفه حمل و نقل آن، برخی از بخش‌های داستانی نیز حول محور آن انجام می‌شود. مثلا در مرحله‌ای شاهد دنبال کردن یک تمپلار توسط جیکوب بودیم و به راستی که حس و حال تازه‌ای را به وجود آورده بود. همچنین اگر به محله تامس بروید با قایق‌های فراوانی رو به رو خواهید شد که قادر به استفاده از آن هستید اما هر ستون جدیدی که به مکانیزم گیم‌پلی اضافه شود،

Rate this games
16 اسفند 2 هیچ دیدگاه بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمیدونی چی بازی کنی؟ کلیک کن