اللهم عجّل لولیک الفرج
×
وب سایت تاج گیم در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند

دانلود بازی Cuphead برای PC

دانلود بازی Cuphead

دانلود بازی Cuphead با لینک مستقیم

Cuphead The Delicious Last Course PC-SKIDROW | FitGirl Repack | GOG

عنوان انگلیسی : Cuphead

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

حجم بازی : 4.3 گیگابایت

نسخه بازی : FitGirl

فرمت فایل : RAR

محتوای مربوط‌ به The Delicious Last Course، حتی اگر قبلا نسخه اصلی بازی Cuphead را تجربه نکرده باشید یا به هر دلیلی فایل‌های ذخیره آن را نداشته باشید، به‌راحتی از همان اوایل بازی در دسترس قرار می‌گیرد و برای این کار، فقط کافی است چالش Mausoleum 1 را پشت سر بگذارید تا کاراکتری روی نقشه ظاهر شود و شما را به منطقه جدیدی که مربوط‌به محتوای بسته الحاقی است، برساند. با رسیدن به این منطقه، متوجه خواهید شد که یک نانوا موفق به ساخت نوعی شیرینی شده که با استفاده از آن، خانم Chalice می‌تواند بدن یکی از شخصیت‌ها را تسخیر کند و از حالت روح خارج شود.

بااین‌حال این راه‌حل خیلی هم منطقی و سرراست نیست و به همین دلیل، نانوای مذکور روی رسپی کار کرده که می‌تواند این شخصیت را بدون اینکه نیاز به تسخیر شخصی دیگر داشته باشد، به زندگی برگرداند؛ اما خب برای به‌دست آوردن مواد مورد‌نیاز تهیه این آیتم، باید با باس‌های مختلفی روبه‌رو شوید که هرکدام یکی از این مواد را در اختیار دارند. از اینجا ماجراجویی جذاب شما روی نقشه بازی آغاز می‌شود.

 

 

روند کلی The Delicious Last Course، همان چیزی است که قبلا در نسخه اصلی کاپهد تجربه کرده بودیم. یک بازی ران اند گان که در آن باید با باس‌های مختلفی مبارزه کنید و درکنار تلاش برای شلیک کردن و ضربه زدن به آن‌ها، مراقب انواع و اقسام اشیا و شلیک‌هایی که به سمت خودتان روانه می‌شوند هم باشید. این وسط اصلی‌ترین تفاوت گیم‌پلی بازی با نسخه‌های اصلی، به حضور شخصیت Chalice برمی‌گردد که از حیث مکانیک‌های کلی، متفاوت از شخصیت‌های نسخه اصلی طراحی شده است. این کاراکتر جدید هم در محتوای بسته الحاقی و هم برای مراحل بازی اصلی قابل استفاده است و برای تجربه بازی با او، کافی است آیتمی را که نانوای مذکور به‌تان داده فعال کنید و با شروع مرحله،‌ شخصیت شما به Chalice تغییر خواهد کرد.

بازی Cuphead مثل بازی ECHO از آن دسته بازی های بی نظیری می باشد که به دور از حواشی و جنجال های بی سر و ته، توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. شخصیت بازی در واقع یک فنجان بامزه است که به عنوان سر به بدن یک انسان متصل شده و یک نی روی سر او قرار گرفته و از طرفی با دستان‌اش می‌تواند به دشمنان خود شکلیک کند. در واقع بازی Cuphead یک دنیای کارتونی را برای شما تدارک دیده که در جریان آن باید باس‌های متعدد و سر سختی را از پیش روی بردارید تا بدهی خود به شیطان را پرداخت کنید.

حداقل سیستم

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 | Windows 10 (64bit)

Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+, 3.0GHz or higher

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB or higher

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

لینک های دانلود
نسخه FitGirl تعداد پارت : 3 پارت حجم هر پارت : 2 GB
Rate this games
05 فروردین 2 هیچ دیدگاه بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمیدونی چی بازی کنی؟ کلیک کن