اللهم عجّل لولیک الفرج
×
وب سایت تاج گیم در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند
  • خانه
  • »
  • بازی
  • »
  • دانلود بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak برای کامپیوتر

دانلود بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak برای کامپیوتر

دانلود بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak

دانلود بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak با لینک مستقیم

عنوان انگلیسی : Monster Hunter Rise: Sunbreak

ژانر (موضوع) : ، ، ، 

سال انتشار :

حجم بازی : 33.5 گیگابایت

نسخه بازی : Empress

فرمت فایل : RAR

بازی کامپیوتر Monster Hunter Rise یک گیم اکشن نقش آفرینی محصول سال 2021 توسط Capcom است. این ششمین قسمت اصلی از سری Monster Hunter است که در تاریخ 22 ژانویه 2023 برای PC منتشر شده است.


به چالش بپیوندید و به شکار بپیوندید! در Monster Hunter Rise، آخرین قسمت از سری Monster Hunter برنده جایزه و پرفروش، شما یک شکارچی خواهید شد، نقشه‌های کاملاً جدید را کاوش می‌کنید و از سلاح‌های مختلف برای از بین بردن هیولاهای ترسناک به عنوان بخشی از یک بازی کاملاً جدید استفاده می‌کنید. خط داستان. نسخه PC همچنین با تعدادی بهینه سازی بصری و بهبود عملکرد اضافی همراه است

انبوهی از هیولاها را با رفتارهای متمایز و وحشیانه مرگبار شکار کنید. از هیولاهای کلاسیک در حال بازگشت گرفته تا موجودات کاملاً جدیدی که از فولکلور ژاپنی الهام گرفته شده اند، از جمله Wyvern Magnamalo شاخص، باید روی پاهای خود فکر کنید و اگر امیدوارید هر یک از پاداش ها را به دست آورید، باید بر تمایلات منحصر به فرد آنها مسلط شوید!

از 14 نوع سلاح مختلف استفاده کنید که سبک های گیم پلی منحصر به فردی را، هم از نزدیک و هم از فاصله دور ارائه می کنند. شارژ کنید و با شمشیر بزرگ ویرانگر به شدت ضربه بزنید. با استفاده از شمشیر بلند زیبا، هیولاها را به سبک ارسال کنید. تبدیل شدن به یک گرداب مرگبار از تیغه ها با دو تیغه سریع. اتهام لنس تنبیه کننده. یا با کمان و کمان از راه دور هدف بگیرید. اینها تنها تعدادی از انواع سلاح های موجود در بازی هستند، به این معنی که مطمئناً سبک بازی را پیدا می کنید که مناسب شما باشد.

هر هیولایی که شکار می کنید موادی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سلاح ها و زره های جدید بسازید و تجهیزات موجود خود را ارتقا دهید. به میدان بازگردید و هیولاهای شدیدتر را شکار کنید و جوایز بهتری کسب کنید! شما می توانید اسلحه خود را در هر زمان در هر جعبه تجهیزات تغییر دهید، بنابراین امکانات بی حد و حصر است!

Hunter Hub ماموریت‌های چند نفره را ارائه می‌کند که در آن حداکثر چهار بازیکن می‌توانند با هم متحد شوند و با هم اهدافی را به دست آورند. درجه بندی دشواری تضمین می کند که چه به صورت انفرادی یا یک تیم چهار نفره به شکار بروید، همیشه یک مبارزه منصفانه است. از گرافیک زیبا با رزولوشن 4K لذت ببرید، HDR با پشتیبانی از ویژگی هایی از جمله نمایشگرهای فوق عریض و نرخ فریم قفل باز شده، این تجربه شکار هیولا را واقعاً فراگیر کرده است. شکارچیان همچنین دسترسی فوری به تعدادی از به‌روزرسانی‌های عنوان رایگان خواهند داشت که شامل هیولاهای جدید، ماموریت‌ها، تجهیزات و موارد دیگر می‌شود.

این منطقه آرام محل سکونت گروهی رنگارنگ از روستاییان است که مدت‌ها در ترس از Rampage زندگی می‌کنند – رویدادی فاجعه‌بار که در آن هیولاهای بی‌شماری به یکباره به دهکده حمله می‌کنند. 50 سال پس از آخرین Rampage، باید با روستاییان همکاری کنید تا با این محاکمه روبرو شوید. وایرباگ ها بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار شکارچی شما هستند. ابریشم خاصی که آنها شلیک می کنند می تواند برای بستن دیوارها و روی نقشه ها استفاده شود و حتی می توان از آن برای انجام حملات ویژه منحصر به فرد برای هر یک از 14 نوع سلاح در بازی استفاده کرد

حداقل سیستم

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i3-4130 or Core™ i5-3470 or AMD FX™-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 1030 (DDR4) or AMD Radeon™ RX 550
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 36 GB available space
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “Low”. System requirements subject to change during game development.


سیستم پیشنهادی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-8300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 (VRAM 3GB) or AMD Radeon™ RX 570 (VRAM 4GB)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 36 GB available space
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “Average”. System requirements subject to change during game development.


راهنمای نصب

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فایل بازی کنید.

2- فایل نصبی بازی را اجرا کرده و تیک های نصب را برداشته و فقط تیک گزینه زبان انگلیسی را برندارید.

3- شروع به نصب بازی کرده و منتظر باشید (ممکن است نصب این نسخه کمی زمان ببرد به دلیل فشردگی)

4- بعد از نصب بازی خودکار کرک خواهد شد.

5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

لینک های دانلود
نسخه Empress تعداد پارت : 17 پارت حجم هر پارت : 2 GB
Rate this games
05 فروردین 2 هیچ دیدگاه بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمیدونی چی بازی کنی؟ کلیک کن