اللهم عجّل لولیک الفرج
×
وب سایت تاج گیم در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند
  • خانه
  • »
  • بازی
  • »
  • دانلود بازی Street Fighter 6 برای کامپیوتر

دانلود بازی Street Fighter 6 برای کامپیوتر

دانلود بازی Street Fighter 6

دانلود بازی Street Fighter 6 با لینک مستقیم

بازی کامپیوتر مبارز خیابانی 6

Street Fighter 6 + VS Mod 1.41a PC-alphaZomega

عنوان فارسی : مبارز خیابانی 6

عنوان انگلیسی : Street Fighter 6

ژانر (موضوع) : ، 

سال انتشار :

حجم بازی : 15.3 گیگابایت

نسخه بازی : Closed Beta

فرمت فایل : RAR

بازی کامپیوتر Street Fighter 6 دارای سه حالت بازی کلی است:Fighting Ground, World Tour, و Battle Hub. حالت اول شامل نبردهای محلی و آنلاین و همچنین حالت های آموزشی و آرکید است که همگی دارای گیم پلی مبارزه دو بعدی مشابه بازی های قبلی این سری هستند که در آن دو مبارز از انواع حملات و توانایی های ویژه برای ناک اوت کردن حریف خود استفاده می کنند.

 

World Tour یک حالت داستانی تک نفره است که دارای یک آواتار بازیکن قابل تنظیم است که محیط های سه بعدی را با گیم پلی اکشن ماجراجویی کاوش می کند. Battle Hub به عنوان یک حالت لابی آنلاین عمل می کند، با ویژگی های دیگری که قرار است در آینده آشکار شوند.

گیم پلی مبارزه اصلی Street Fighter 6 بر اساس Drive Gauge است، سیستمی که برای تشویق خلاقیت بازیکنان طراحی شده است. این سنج می تواند برای پنج تکنیک مختلف مورد استفاده قرار گیرد، که بازیکنان را ملزم می کند اولویت را انتخاب کنند. بیشتر مکانیک‌های Drive Gauge بر اساس مکانیک‌های قبلی موجود در بازی‌های اصلی Street Fighter، مانند Parry، Focus Attack، EX move و غیره است.این بازی دارای دو نوع کنترل است: طرح کنترل “کلاسیک” دارای طرح بندی شش دکمه ای است که مشابه ورودی های قبلی عمل می کند، در حالی که طرح کنترل “مدرن” حرکات ویژه ای را به یک دکمه واحد همراه با ورودی جهت دار اختصاص می دهد.

استفاده از چند ترکیب فوق‌العاده از سری فرعی Street Fighter Alpha برمی‌گردد، همچنین نوع Ultra Combo W از Ultra Street Fighter IV را نیز در نظر می‌گیرد. با این حال، هر شخصیت تنها دارای سه ترکیب فوق العاده بر اساس سطح سنج مربوطه است. برای مثال، Shinku Hadoken، Shin Hashogeki و Shin Shoryuken Ryu را فقط می‌توان در سطح 1، 2 و 3 استفاده کرد..http://

حداقل سیستم

OS: Windows 10 (64 bit required)

CPU: Intel Core i5-7500 | AMD Ryzen 3 1200

MEMORY: 8GB

VRAM: 4GB or higher

GPU: GTX1060 | Radeon RX 580

DirectX®: Version 12

Storage: 25GB

Additional Notes: The framerate may drop during graphic-intensive scenes. As this is a title still in development, the system requirements are still subject to change.


سیستم پیشنهادی

OS: Windows 10 (64 bit required)

CPU: Intel Core i7 8700 | AMD Ryzen 5 3600

MEMORY: 16GB

VRAM: 6GB

GPU: RTX2070 | Radeon RX 5700XT

DirectX®: Version 12

Storage: 25GB

Additional Notes: The framerate may drop during graphic-intensive scenes. As this is a title still in development, the system requirements are still subject to change.


راهنمای نصب

1) کاربران عزیز همان‌طور که از عنوان مطلب پیداست، این نسخه، یک نسخه آزمایشی از بازی محبوب Street Fighter 6 می‌باشد که قرار است در سال 2023 به‌صورت رسمی منتشر شود. پس، این نسخه قطعا باگ‌های زیادی خواهد داشت و اصلا نسخه نهایی بازی نیست. این نسخه تنها برای عزیزانی قرار داده شده که شوق زیادی برای تجربه زودتر از هنگام این اثر دارند.

2) سرورهای رسمی بازی کاملا خاموش شده‌اند و به همین دلیل نیاز به استفاده از Mod برای اجرای آفلاین بوده که توسط alphaZomega این امر انجام شده است. پس، بازهم تجربه کاملا دقیق حتی از نسخه Closed Beta را نخواهید داشت.

3) تنها کافیست که دیتای دانلودشده را اکسترکت کرده و توسط فایل “StreetFighter6ClosedBeta.exe” بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

4) پس از اجرای بازی، در گوشه‌ی سمت چپ می‌توانید تنظیمات مربوط به Mod را مشاهده کنید. لیست را برای رسیدن به گزینه “scripgeneratedUI” اسکرول کرده و آن را بازکنید. در اینجا می‌توانید کاراکتر خود، کاراکتر کامپیوتر و سایر تنظیمات را اعمال کنید.

5) بر روی گزینه Start Tutorial Mode کلیک کرده و بازی کنید.

6) اگر در اجرای بازی اختلال داشتید، از غیرفعال بودن ابزارهای جانبی مثل MSI Afterburner, Discord, GeForce Experience, AMD و … مطمئن شوید.

لینک های دانلود
نسخه Closed Beta تعداد پارت : 8 پارت حجم هر پارت : 2 GB
Rate this games
17 فروردین 2 هیچ دیدگاه بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمیدونی چی بازی کنی؟ کلیک کن